sobota 16. ledna 2016

Milion sluncí (Loď mezi hvězdami #2) / Beth Revis / Recenze


Anotace:
Celé UNIVERSUM je jedna velká lež. Když se to jeho obyvatelé dozvěděli, rozpoutal se chaos.

Jsou to už tři měsíce, co Amy odpojila. Kam se podívá, všude stěny, už tři měsíce. Syn se ujal velení lodi a rozhodl se skoncovat s Phydusem a přestat svým lidem lhát. Jenže ani on nezná celou pravdu, a když spolu s Amy začínají zjišťovat, co všechno jim zatím zůstalo utajeno, je jasné, že mají před sebou dlouhou cestu, na níž si každý krok musí tvrdě vybojovat. Jak to bude dál s Lodí mezi hvězdami?


Překlad: Petr Eliáš, 2012
Nakladatelství: CooBoo
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
Rozměry: 145 × 205 mm
Počet stran: 360
Žánr: dystopie, literatura pro dívky, sci-fi


Hodnocení:

Jelikož jsem nestihla napsat článek a všechny knížky musela vrátit do knihovny a pak jsem ani neměla čas a chuť se rozepisovat na recenzi, dám sem komentář, co jsem psala na databázi knih.

Pozor, může obsahovat spoilery!


Opět příjemná oddechovka.
Na této sérii mě baví, jak je všechno takové detektivní. Jak Amy hledá Orionovy indicie mě vždy neskutečně baví. Akce je tam více než v prvním díle, ale dovolím si říct, že poslední díl (podle anotace) bude XAKRU akční! :-D
I toho románku tam bylo více, ale stejně jsem ho tam nevnímala. Jo dali si pusu, ale ani Amy ani Syn tam nic podrobnějšího nevyprávěli.
Docela mě udivilo, že i když na lodi vypukl nehorázný chaos, Syn stále čerpadlo na Phydus nechtěl používat.
Co nejdříve se vrhnu na třetí závěrečný díl a musím říct, že se vážně těším, co je na nové Zemi čeká! :-)