pátek 30. října 2015

Unboxing #1

 Vítám vás u mého prvního unboxingu. Jedná se o tři knížky se slevou 50 % od KK. Takže tímto jsem oficiální člen Knižního klubu! :) Celý týden jsem se na tento balíček těšila, ale už to nebudu dále zdržovat a jde se na to!





***

První nakouknutí…


***

A teď už (téměř) celý obsah. Krom nějakých nedůležitých papírů :P

***

První knížka je první díl Pekelných strojů - Mechanický anděl od Cassandry Clare. Každý asi už zmerčil, že je to nová trilogie od autorky Nástrojů smrti. Sice tuhle sérii ještě nemám celou přečtenou, ale Pekelné stoje se odehrávají ještě před Nástroji. Tak doufám, že to moc vadit nebude ;)




***

Druhá knížka je Smečka od Andrei R. Cremer. První díl série Smečka (překvapivě). Takhle knížka mě zaujala svou anotací. Zbožňuju vlky a myslím, že tahle knížka je pro mě jako ušitá. :) Doufám, že mě nezklame.



***

A poslední knížka - Dcera kostí a dýmu od Laini Taylor ze série Kost přání. Kniha mě opět zaujala svou anotací. Spisovatelka z USA a napíše knížku odehrávající se v Praze? No já na to jsem velmi zvědavá. :) Ač se to nezdá, knížka má skoro 400 stránek a přitom je tak slabá. :D



***

Nádhera :)
Já hlavně doufám, že nebudu z knížek zklamaná a co nejdříve je přečtu! :)
Díky za přečtení a zase někdy příště :)